Oddział Obsługi Urzędu - OUW

Biuletyn
informacji publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego
Menu pomocnicze

Nazwa Oddziału

Oddział Obsługi Urzędu
Imię i nazwisko KierownikaSławomir Oczoś
Telefon77 45 24 110

Do zadań Oddziału Obsługi Urzędu należy w szczególności:

1) opracowywanie projektów planów w zakresie działalności Oddziału;

2) przygotowywanie i zawieranie umów dotyczących obsługi urzędu w zakresie usług oraz dostaw zlecanych podmiotom zewnętrznym;

3) prowadzenie ewidencji i analizy kosztów Oddziału z zakresu realizowanych zadań;

4) zabezpieczenie potrzeb transportowych Urzędu poprzez:

a) obsługę wydziałów za pośrednictwem aplikacji samochodowej,

b) wykonywanie codziennych dyżurów na rzecz wydziałów Urzędu,

c) prowadzenie codziennego zaopatrzenia wg zleceń otrzymanych z wydziałów Urzędu;

5) prowadzenie oszczędnej i zgodnej z potrzebami Urzędu gospodarki samochodami w tym:

a) terminowe wykonywanie przeglądów okresowych i rejestracyjnych,

b) bieżące wykonywanie napraw, zakupów części i akcesoriów oraz opon,

c) prowadzenie ewidencji kosztów, zużycia paliwa i przebiegu kilometrów przypadających
na poszczególne samochodu Urzędu;

6) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pojazdów służbowych Urzędu;

7) prowadzenie działań związanych z utrzymaniem pojazdów służbowych w ciągłej sprawności technicznej;

8) dozór nad właściwą eksploatacją urządzeń technicznych i instalacyjnych Bazy Transportu
ul. Oleska 125 oraz Bazy Magazynowo-Warsztatowej w Luboszycach ul. Czarnowąska 1;

9) organizacja pracy obsługi związanej z technicznym przygotowaniem narad, spotkań
i uroczystości;

10) gastronomiczne zabezpieczenie narad wg. zleceń;

11) wnioskowanie do Oddziału Księgowości Urzędu o naliczenie obciążeń wynikających
ze zrealizowanych zleceń dotyczących obsługi narad na rzecz jednostek i podmiotów zewnętrznych;

12) realizacja zakupów niewymagających stosowania ustawy o zamówieniach publicznych;

13) organizacja i nadzór w zakresie dozoru gmachu Urzędu i Bazy Transportowej oraz Bazy Magazynowo – Warsztatowej w Luboszycach;

14) opracowywanie grafików służb i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników zgodnie
z regulaminem pracy;

15) współpraca z organami policji w zakresie porządku, bezpieczeństwa i ochrony mienia;

16) kontrola osób przebywających w budynkach Urzędu po godzinach pracy zgodnie
z zatwierdzonym wykazem;

17) kontrola pomieszczeń po godzinach pracy oraz w dni wolne w zakresie prawidłowego
ich zabezpieczenia przed włamaniem, kradzieżą, zalaniem oraz bezpieczeństwem pożarowym itp.;

18) zabezpieczenie porządku na parkingach Urzędu;

19) dekorowanie budynków Urzędu z okazji uroczystości i świąt państwowych;

20) utrzymanie czystości i estetyki wewnątrz jak i na zewnątrz budynków Urzędu oraz w budynkach administrowanych i obsługiwanych przez Oddział;

21) opracowywanie i przestrzeganie norm zużycia środków czystości i innych materiałów niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach Urzędu;

22) wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu biurowego zgodnie ze zleceniami z wydziałów;

23) techniczna obsługa i konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;

24) zapewnienie sprawnego działania instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnej
i elektrycznej w lokalach należących do Urzędu;

25) organizowanie i koordynowanie zaopatrzenia na rzecz Urzędu;

26) gospodarowanie materiałami i środkami zakupionymi na potrzeby Urzędu;

27) prowadzenie remontów i konserwacji bieżących w nieruchomościach Urzędu;

28) współpraca z podmiotami zewnętrznymi zarządzającymi nieruchomościami zajmowanymi
przez Urząd w zakresie technicznego utrzymania obiektów;

29) prowadzenie Ksiąg Obiektów Budowlanych dla nieruchomości administrowanych przez Urząd;

30) udział w komisjach związanych ze składnikami majątkowymi Urzędu w tym, inwentaryzacyjnej,
do oceny przydatności, likwidacyjnej i do sprzedaży składników majątkowych o znacznej wartości.

 

Wytworzył(a): Kowal Lidia
Wprowadził(a): Kowal Lidia
Opublikował(a): Kowal Lidia
Liczba wyświetleń: 3140

Data wytworzenia: 2016-11-02 11:18:01
Data publikacji: 2016-11-02 11:25:11
Ostatnio aktualizował(a): Zajdel Joanna
Data ostatniej zmiany: 2019-03-14 08:32:01

Historia zmian artykułu:
2019-03-14 08:32:01 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Zajdel Joanna, aktualizacja
2017-03-30 11:26:17 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Proniewicz Iwona, aktualizacja artykułu
2016-11-02 12:21:01 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Proniewicz Iwona, v.1
2016-11-02 12:20:25 [Modyfikowano],
Wprowadził(a): Proniewicz Iwona, v.1

Projekt pn. Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim jest współfinansowany przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007–2013
na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00.
© Opolski Urząd Wojewódzki
Zamknij ten komunikat Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Na naszych stronach używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami podmioty, takie jak firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W każdej przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Cookies.